Немає нічого простіше і нічого складніше, ніж пояснити, що ж таке виставка . Маркетинговий інструмент? Іміджеве середовище? Платформа для розвитку ділових контактів? Місце для залучення клієнтів? Майданчик для демонстрації та презентації продукції, товарів і послуг компанії?
Словник говорить: виставка – це інтегрований комунікативний засіб, що об’єднує в собі маркетинг, рекламу, PR та інші інструменти.
Хоча, розумніше аналізувати поняття виставки з боку вигод чи уявлень про неї тих чи інших аудиторій .
Для експонента
Наприклад, для експонента виставка – це три робочих дні у незнайомій атмосфері, стрес, пачка таблеток від головного болі, розкладена по поличках стратегія перед і детальний аналіз після .
Для відвідувача
Для відвідувача виставка – це шоу і свято, захід яке приносить позитивні емоції, яскраві враження, інформацію про тенденції на ринку, можливість зав’язати цікаві знайомства, зробити цінне придбання або виграти пару взуття ( музичний диск, килимок під мишку, брелок і т.д. ) .
Для організатора
Для організатора виставка – це джерело доходу, його бізнес, справа життя. Він орендує у виставкового центру площу для проведення свого заходу. Природно, хоче, щоб виставка окупилася всі виставкові місця знайшли своїх учасників. Відвідувачі були задоволені і приходили ще. Ось чому організатор витрачається на рекламу, виходить на контакт із зацікавленими в участі клієнтами, всіляко приваблює відвідувачів, піклується про організаційні моменти, чистоту і порядок, запрошує забудовників виставкових стендів, з якими співпрацює та ЗМІ, допомагає порадами з підбору персоналу на виставку. Хороший організатор прораховує деталі і все у нього без сучка, без задирки.
Для власника виставкового центру
Для власника виставкового центру виставка – це подія, яка регулярно проводиться на його території. Іноді сам власник виставкового центру є організатором і ініціює заходи, які там проходять. Захоче – здасть свій « виставковий дім» в оренду організатора фестивалю реклами, а захоче – для проведення концерту західного виконавця або міжнародну VIP -конференцію. Головне, щоб обладнання, площа і можливості відповідали характеру заходу.
Для сервісних компаній
Для сервісних компаній виставка – це бізнес -майданчик для їх діяльності . Саме компанії, які забудовують виставки, роблять виставкові стенди учасників яскравіше і привабливіше .
Для ЗМІ
Для ЗМІ виставка – це інформаційний привід. Можливість зробити хороший репортаж, який стане цікавий цільовій аудиторії читачів видання, або глядачам каналу, або слухачам радіостанції . Інтерес з боку ЗМІ може бути як комерційним (знайти клієнтів які захочуть розмістити ексклюзивну статтю / анонс / передачу про свою компанію в їхніх ЗМІ ) або некомерційний (профіль виставки відповідає характеру їх ЗМІ , і вони просто полюють за актуальною, достовірної та цікавою інформацією).
Для рекламних агентств
Для рекламних, PR та креативних агентств виставка – це спосіб запропонувати свої послуги, допомогти з організацією акцій, підготувати рекламно – сувенірну продукцію, проконсультувати персонал компанії про виставковий етикет, розробити стратегію участі, тощо.
Настільки різним може бути відповідь на запитання: «Що таке виставка?», що ще раз підтверджує теорію про те, що все в світі відносно. Але, безперечно, для всіх і кожного виставка – це особлива культура відносин, модель спілкування і можливість знайти своє місце у величезному виставковому світі. Асоціація з енергоефективності та енергозбереження по черзі, а іноді і одночасно виступає у всіх зазначених ролях і запрошує Вас до активної участі у виставках в різних ролях, так як Виставка – це в першу чергу комунікативний майданчик і центр ділової активності .