Маркетингові дослідження

Асоціація з енергоефективності та енергозбереження допоможе Вам провести якісне маркетингове дослідження внутрішніх і зовнішніх ринків, товарів і послуг. Безсумнівно, інформація в сучасному світі це вагома перевага в конкурентній боротьбі за споживачів і частку на ринку. Ми ведемо постійну роботу з накопичення і систематизації широкого спектру інформації про внутрішні і зовнішні ринки: статистичної звітності, цін, зміни у законодавчому регулюванні .

При підготовці аналітичних досліджень також використовуються дані :

  •     Державної служби статистики.
  •     Міжнародної торгової палати України (ICC ) .
  •     Більше 30 спеціалізованих закордонних видань.
  •     Держенергоефективності .
  •     Міністерства енергетики та вугільної промисловості.
  •     Міністерства промислової політики
  •     Міністерства інфраструктури
  •     Інших державних органів влади